måndag 15 juni 2015

Att läsa i sommar!

Phew äntligen sommarlov! Och för att toppa av det känns det även som om läslusten börjar komma tillbaka (Kan inte lova något dock, haha.)

Tänkte bara nämna en del böcker som jag troligtvis kommer försöka ta mig an nu i sommar~

Du är aldrig ensam - Sarah Dessen

Clockwork Prince - Cassandra Clare

Clockwork Princess - Cassandra Clare

City of Heavenly Fire - Cassandra Clare

Heir of Fire - Sarah J. Maas

Looking for Alaska - John Green

Talon - Julie Kagawa


Har en känsla av att jag inte kommer lyckas att läsa alla (och har en känsla av att jag kommer ändra om helt i den här högen och läsa helt andra böcker) men är det någon eller några ni tycker jag borde prioritera?

Beställde dessutom hem lite böcker igår, så ni kan förvänta er en bookhaul antingen i slutet på denna vecka eller början på nästa!


1 kommentar:

  1. Du har många bra böcker att se fram emot! Älskar alla Cassandra Clare-böckerna och även Heir of Fire!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D